
Claudicació d’una jornada esportiva
Aquest matí s’ha posat punt final a la primera temporada del programa “Reus es Mou” amb una gran trobada al Parc dels Capellans, on uns 220 participants han gaudit d’una jornada dedicada a l’activitat física. La sessió va començar a l’aire lliure i va continuar a les piscines municipals amb una classe d’aquagym, el temps de bany lliure.
Fomentant estils de vida actius
Impulsat per la Regidoria de Salut i Esports de l’Ajuntament de Reus, l’esmentat programa busca promocionar estils de vida saludables i generar relacions socials mitjançant l’activitat física. Des del seu llançament com a prova pilot el 6 d’octubre, el programa ha mostrat un creixement constant amb activitats realitzades en nou punts de la ciutat, més de 440 sessions i al voltant de 9.000 participacions registrades.
Una continuïtat assegurada
L’èxit assolit ha confirmat l’interès creixent dels ciutadans, impulsant la Regidoria a planificar una segona temporada del programa. Enrique Martín, el regidor de Salut i Esports, ha afirmat que “Reus es Mou” s’ha convertit en un model d’èxit fomentant una comunitat al voltant de l’activitat física, reconeixent així la seva importància per a la salut i el benestar emocional.
- Et Recomanem -
