La Nit de fer l’Índiu presenta una proposta musical renovada

El pròxim 26 de juny, la Nit de fer l’Índiu celebrarà la seva onzena edició amb novetats significatives i un fort accent musical. Com ja és tradició, aquest esdeveniment estarà inclòs dins la programació de les festes de Sant Pere, però enguany, a part de les activitats habituals, s’hi afegiran tres formacions musicals per enriquir l’experiència sonora de la cercavila nocturna.

A més de la Banda de la Nit de fer l’Índiu i la Banda Simfònica de Reus, que acompanyaran el Gegant Carrasclet en la seva celebració del 40è aniversari, enguany s’introduirà la Cobla Reus Jove. A pesar que és la primera vegada que participa en aquest esdeveniment, la Cobla té experiència a les cercaviles de Reus, on ja acompanya habitualment l’Àliga de Reus.

També participaran els Xiquets de Reus, que enguany celebren 45 anys d’història i que tenen preparades diverses sorpreses per a la cercavila. A la finalització d’aquesta, es recuperarà el ball de gralles, on el grup Canya d’Or entretenirà al públic amb versions de clàssics i temes actuals.

L’acte començarà davant de l’Ajuntament a les 23.30 hores, amb un recorregut pels carrers més emblemàtics de la ciutat per recollir els convidats i retornar a la plaça del Mercadal.

La Nit de fer l’Índiu és organitzada per la Colla Gegantera de Reus, el CRAC i l’Institut Municipal Reus Cultura.


- Et Recomanem -