El CNL de Reus celebra la fi de curs amb música i un pòdcast

El Centre de Normalització Lingüística (CNL) de Reus, situat a l’Àrea de Reus Miquel Ventura, va realitzar el divendres 19 de juny una festa de cloenda dels cursos de català i de les parelles del Voluntariat per la llengua (VxL), amb l’assistència de prop de 150 persones.

L’esdeveniment va consistir en un programa de ràdio dirigit per alumnes del CNL i voluntaris del VxL. Durant l’acte, els locutors, que prèviament havien participat en un taller de ràdio, van enregistrar el darrer episodi del pòdcast “Som-hi”, que va incloure entrevistes a alumnes i professors sobre les seves experiències al CNL i el programa Xalem. L’acte va culminar amb una actuació musical del duet reusenc Koeman.

La directora del CNL, Anna Saperas, va ressaltar la importància de fomentar l’ús del català en el dia a dia dels estudiants, revelant plans d’innovació per al proper curs. El president del Consell del CNL, Daniel Recasens, va agrair a l’equip la seva dedicació i va explicar les iniciatives per impulsar la llengua.

Com a part de la celebració, es va organitzar un sorteig per guanyar un sopar al restaurant Flaps. A més dels cursos que s’han impartit, s’han creat 328 parelles lingüístiques aquest any i el CNL seguirà oferint inscripcions per als cursos intensius de juliol.

Per a més informació sobre els cursos de català, podeu visitar www.cpnl.cat/inscripcions.


- Et Recomanem -